Advertisement

בנט : בנט : בנט על המפלה בבחירות: "קמים וממשיכים קדימה" | כאן ... : בהמשך הריאיון תקף יור ימינה את מפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה:

בנט : בנט : בנט על המפלה בבחירות: "קמים וממשיכים קדימה" | כאן ... : בהמשך הריאיון תקף יור ימינה את מפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה:. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, משוכנע שאיתמר בן גביר לא יישב באותה קואליציה ואומר כי גם בנט לא ישב באותה ממשלה. נקים את הממשלה הכי ימנית שתרסן את בגץ. לא אאפשר ללפיד להיות ראש הממשלה, גם לא ברוטציה (יהונתן ליס). For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נפתלי בנט. אבל אולי הסבירות מלמדת שנדרשים כמה תהליכים גם בימין וגם במרכז־שמאל כדי להבשיל למרוץ הזה, שאותו ברוח הפרויקט נמקם בואכה 2030.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. במפלגה ציינו כי עלות הגימיק של נתניהו היא חצי מיליון ש״ח למשלמי המסים. יור ימינה נפתלי בנט התראיין בתוכנית אופירה וברקו בערוץ קשת 12, במהלכה השווה את התמודדותו לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו, להמלכתו של דוד המלך אחרי שאול. בנט נותן פתח לשיתוף פעולה אפשרי, כאשר קודם הרכבת הממשלה דרש בנט כתנאי את תפקיד שר הבריאות, אך גם להצעה הזו סירב ראש הממשלה בנימין נתניהו והעניק את התפקיד בנט מרבה לתקןף את הממשלה על המדיניות שלה בעניין הקורונה. האירוע הזה אינו הדבר הגרוע ביותר בכהונתו של בנט, אבל הוא מעניק לה את הצבעים הנכונים.

צפו: יאיר לפיד חושף: "בנט וסער ישבו עם המשותפת"
צפו: יאיר לפיד חושף: "בנט וסער ישבו עם המשותפת" from img.ice.co.il
בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; כוכבי הודיע על צעדים פיקודיים נגד קצינים בעקבות פציעתו של לוחם מגלן באימון (יניב קובוביץ). נקבע מותה של הנערה שאיבדה הכרה וטבעה סמוך לקיבוץ ניר דוד. זה לא הצליח לו אבל בנט, בוגר הסיירת, יודע שלפעמים נדרשים כמה ניסיונות כדי לכבוש יעד. בשידור חי בערוץ 20, בנט חתם על התחייבות: בנט בראש, יהדות התורה אפס: קיוויתי לשמוע היום מנפתלי בנט שהוא לא מתכוון ללכת לממשלה עם לפיד, אך לצערי הוא שוב סירב ולכן זה לא קרה. לא אאפשר ללפיד להיות ראש הממשלה, גם לא ברוטציה (יהונתן ליס).

נתניהו בדרך לביתו של בנט שהגיב:

נתניהו מגלה מי יזם מפגן מחוץ לביתו של בנט. תוקפי הסייבר של חברת שירביט מכים שנית. אני היחידי עם אינטגרטי פה. לקראת פתיחת שנת הלימודים בנט הבטיח לשים דגש על שוויון הזדמנויות לכל התלמידים והתלמידות. לפני הבחירות נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון. מפלגת ימינה תקפה את הממשלה ואף הביאה הצעת אי אמון בממשלה על רקע חוסר התפקוד לטענתם. הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, משוכנע שאיתמר בן גביר לא יישב באותה קואליציה ואומר כי גם בנט לא ישב באותה ממשלה. המועמד מטעם עצמו לתפקיד ראש הממשלה הוא מנהיג מפלגת ימינה נפתלי בנט. במפלגת ימינה הגיבו לגימיק של נתניהו: ״מסר חשוב בעקבות ההצעה בירך השר נפתלי בנט, אז שר הכלכלה, את בעלי בורגראנץ' בדף הפייסבוק שלו וכתב ״אלי אורגד, הבעלים של בורגראנץ' הודיע. חמש שנים אחרי ששר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הבטיח לבעלי רשת בורגראנץ' כי יהיה הלקוח הראשון שיאכל בסניפם החדש באריאל, הגיע בנט אתמול (א׳) לסניף החדש וסיכם: מצליח שבתאי ייצג את נהגי המוניות וטען כי ישנם נהגי מוניות אקדמאים בעלי תואר שני בעובדים במקצוע מתוך בחירה. גם הוא לא הצליח לפרק את המוקש מי מתוך ראשי שלוש המפלגות אשר הודיעו על כוונתם להדיח את נתניהו, יהיה זה שיכנס ללשכת ראש הממשלה בירושלים כראש ממשלה מכהן.

דרשת שבת הגדול של הרהר הגרד לאו. בהמשך הריאיון תקף יור ימינה את מפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה: בנט פוסל את לפיד, לפיד וליברמן פוסלים את בנט, והיחיד שלא נפסל על ידי אף צד זה גדעון סער. תודה על הצהרה מפתיעה ואמיצה: לא תוקם קואליציה עם בן גביר, עבאס, בנט וסמוטריץ, כמו שלא תוקם קואליציה עם לפיד, מרצ, בנט ומיכאלי.

נפתלי בנט - ויקיפדיה
נפתלי בנט - ויקיפדיה from upload.wikimedia.org
מרגע שהקמנו את הימין החדש לקחתי מגנץ ומלפיד שני מנדטים. בסקר חדשות 13 רק בנט נחלש ואילו סער מתחזק במנדט. בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; נתניהו יבקר בבית נפתלי בנט. גם הוא לא הצליח לפרק את המוקש מי מתוך ראשי שלוש המפלגות אשר הודיעו על כוונתם להדיח את נתניהו, יהיה זה שיכנס ללשכת ראש הממשלה בירושלים כראש ממשלה מכהן. לקראת פתיחת שנת הלימודים בנט הבטיח לשים דגש על שוויון הזדמנויות לכל התלמידים והתלמידות. תחזית זו עשויה להיות נכונה גם לעוד חמש שנים, בנסיבות מסוימות. לא תאמינו, אבל עם פחות מנדטים בנט יהיה שווה יותר | גיא עזרא.

לקראת פתיחת שנת הלימודים בנט הבטיח לשים דגש על שוויון הזדמנויות לכל התלמידים והתלמידות.

פרשן חדשות 12 עמית סגל: בנט נותן פתח לשיתוף פעולה אפשרי, כאשר קודם הרכבת הממשלה דרש בנט כתנאי את תפקיד שר הבריאות, אך גם להצעה הזו סירב ראש הממשלה בנימין נתניהו והעניק את התפקיד בנט מרבה לתקןף את הממשלה על המדיניות שלה בעניין הקורונה. נתניהו מגלה מי יזם מפגן מחוץ לביתו של בנט. לראשונה מאז הוכתר ימסור גאבד 'זכרון מאיר' דרשה הלכתית. ״מסר חשוב בעקבות ההצעה בירך השר נפתלי בנט, אז שר הכלכלה, את בעלי בורגראנץ' בדף הפייסבוק שלו וכתב ״אלי אורגד, הבעלים של בורגראנץ' הודיע. See more of ‎בנט זה פח‎ on facebook. ישראייר טרם הפסיקה טיסות בשבת. לא אאפשר ללפיד להיות רהמ. סער ובנט יורדים למספר חד ספרתי. פועל פלסטיני נפגע מטרקטור סמוך למשואה, מצבו קשה. לנקוט אמצעי זהירות מפגיעה ימית במפרץ. דרשת שבת הגדול של הרהר הגרד לאו. בשני הסקרים הליכוד גדל ב2 מנדטים לעומת הסקר הקודם, בעוד נפתלי בנט וגדעון סער נחלשים:

לא אאפשר ללפיד להיות ראש הממשלה, גם לא ברוטציה (יהונתן ליס). בשידור חי בערוץ 20, בנט חתם על התחייבות: אבל אולי הסבירות מלמדת שנדרשים כמה תהליכים גם בימין וגם במרכז־שמאל כדי להבשיל למרוץ הזה, שאותו ברוח הפרויקט נמקם בואכה 2030. דרשת שבת הגדול של הרהר הגרד לאו. כל מפלגות הימין צריכות להתאחד והכל בנט הבטיח כי לא יצטרף לממשלה שתקים חוסן לישראל אם תנצח את הבחירות.

נפתלי בנט מתחייב: "לא נשב תחת ראש ממשלה מהשמאל" - ערוץ 7
נפתלי בנט מתחייב: "לא נשב תחת ראש ממשלה מהשמאל" - ערוץ 7 from a7.org
האירוע הזה אינו הדבר הגרוע ביותר בכהונתו של בנט, אבל הוא מעניק לה את הצבעים הנכונים. בסקר חדשות 12 כל אחד איבד מנדט אחד, ושניהם ירדו מתחת לרף החד ספרתי וקיבלו 9. יור ימינה, חכ נפתלי בנט, חתם בשידור חי על מסמך התחייבות כי לא יצטרף לממשלה בראשות יאיר לפיד, וזאת אחרי שהצהיר כי הוא עתיד להציג מסמך דרמטי. פועל פלסטיני נפגע מטרקטור סמוך למשואה, מצבו קשה. בנט פוסל את לפיד, לפיד וליברמן פוסלים את בנט, והיחיד שלא נפסל על ידי אף צד זה גדעון סער. זה לא הצליח לו אבל בנט, בוגר הסיירת, יודע שלפעמים נדרשים כמה ניסיונות כדי לכבוש יעד. בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; נתניהו מגלה מי יזם מפגן מחוץ לביתו של בנט.

במפלגה ציינו כי עלות הגימיק של נתניהו היא חצי מיליון ש״ח למשלמי המסים.

לא תאמינו, אבל עם פחות מנדטים בנט יהיה שווה יותר | גיא עזרא. בסקר חדשות 13 רק בנט נחלש ואילו סער מתחזק במנדט. במפלגת ימינה הגיבו לגימיק של נתניהו: אבל אולי הסבירות מלמדת שנדרשים כמה תהליכים גם בימין וגם במרכז־שמאל כדי להבשיל למרוץ הזה, שאותו ברוח הפרויקט נמקם בואכה 2030. גם הוא לא הצליח לפרק את המוקש מי מתוך ראשי שלוש המפלגות אשר הודיעו על כוונתם להדיח את נתניהו, יהיה זה שיכנס ללשכת ראש הממשלה בירושלים כראש ממשלה מכהן. יור ימינה נפתלי בנט התראיין בתוכנית אופירה וברקו בערוץ קשת 12, במהלכה השווה את התמודדותו לראשות הממשלה מול בנימין נתניהו, להמלכתו של דוד המלך אחרי שאול. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. כוכבי הודיע על צעדים פיקודיים נגד קצינים בעקבות פציעתו של לוחם מגלן באימון (יניב קובוביץ). בשני הסקרים הליכוד גדל ב2 מנדטים לעומת הסקר הקודם, בעוד נפתלי בנט וגדעון סער נחלשים: יור ימינה, חכ נפתלי בנט, חתם בשידור חי על מסמך התחייבות כי לא יצטרף לממשלה בראשות יאיר לפיד, וזאת אחרי שהצהיר כי הוא עתיד להציג מסמך דרמטי. בתאגיד גנזו ראיון עם נתניהו; נקבע מותה של הנערה שאיבדה הכרה וטבעה סמוך לקיבוץ ניר דוד. במפלגה ציינו כי עלות הגימיק של נתניהו היא חצי מיליון ש״ח למשלמי המסים.

Post a Comment

0 Comments